#22 Moe zwiedza swiat

1:41:00 PM

Hej hej!
Mowilam ze kolejny post w ktorym pokaze Moe bedzie dopiero za miesiac...taa...
Zaraz po napisaniu poprzedniego posta moj laptop magicznie sie naprawil i zaczal dzialac,mowie serio! Udalo mi sie zgrac wszystkie sesje jakie do tej pory robilam i sa gotowe do wstawienia. Mam juz miej wiecej ustalona kolejnosc dodawania wpisow. W nastepnym poscie zobaczycie druga czesc sesji Charlie, pozniej beda jeszcze jakies dwie-trzy sesje Charlie i znowu Moe. Pozniej pokaze wam juz odmieniona Charlie, a zmieni sie nie do poznania :D Plan z wymiana niestety sie nie udal ale kilka dni temu przyszly oczka dla Moe, ale postanowilam uzyc je na Charlie. Wig te juz w drodze.Trzymajcie kcuki zeby szybko przyszedl! Teraz juz nie przedluzajac,poznajcie nowa Moe:




















#21 Skater

11:09:00 AM

Hej! 
Mialam dodac kolejna czesc sesji ale niestety laptop sie zepsul i nie pozwala mi dodac zdjec z pendriva :") Moe juz gotowa ale niestety zdjecia beda dopiero za miesiac,moze wtedy ogarne laptopa. No coz,nie ma sie co rozpisywac,zapraszam na zdjecia!





















#20 Nature

6:56:00 AM

Hej, to znowu ja. Ostatnio poszlam na bardzo dluga sesje z Charlie wiec zdjecia podziele na dwa posty. Narazie to Ona jest na pierwszym planie bo Moe czeka jeszcze na wiga i chipy ktore zamowilam wczoraj ;p Charlie tez czeka mala zmiana, bede zamieniac sie wigami z Alex wiec dostanie slicznego morelowego wiga :D
Teraz juz nie przedluzajac, zapraszam na zdjecia. Jestem z nich bardzo zadowolona <3




































Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images