Sunday, December 3, 2017

#35 Is it Christmas yet?

Hej to ja! 
W koncu mam troche czasu zeby porobic zdjecia i napisac nowy post. U mnie w sumie narazie duzo sie nie zmienilo,ale sie zmieni. Mam dla was kilka nowych informacji wiec zaczynamy:

1.Jakos w tamtym miesiacu mowilam wam o lalce ktora zamowilam,juz dawno jest ze mna a niedawno zamowilam dla niej wiga i obitsu wiec powinna sie tutaj pojawic juz niedlugo.

2.Zawita do mnie kolejna nowa lalka! Nie pokazalam wam jeszcze pierwszej a tu juz za dwa dni bede zamawiac druga :D Z racji ze niedlugo sa moje urodziny i swieta tez sa juz blisko moj chlopak postanowil ze idealnym prezentem bedzie nowa lalka. Bedzie to Byul....sami niedlugo zobaczycie jaka ;)

3. W okresie swiat zawita do mnie 5 lalek od Kamili, w tym moja Pullip Midnight Velvet ktora sprzedalam jej w tamtym roku. Beda ze mna jakos do okresu wakacji ale dla nich zrobie osobny post kiedy juz przyjada,

4. Jak mozecie zauwazyc znowu zmienilam wyglad bloga,za kazdym razem staram sie zeby ladnie wygladal ale czesto mi cos w nim nie pasuje. Teraz jest swiateczny motyw ale zaraz po swietach pewnie i tak to zmienie.

To chyba tyle jesli chodzi o ogloszenia parafialne. 22 Grudnia mam koniec szkoly wiec szykujcie sie na jakas swiateczna historyjke. Wczoraj razem z mama i reszta rodziny ozdobilismy juz cale mieszkanie wiec postanowilam ze wykorzystam male drzewko ktore stoi u mnie na biurku i porobie kilka zdjec. Nie moge sie juz doczekac swiat!
Az sama sie dziwie ze tak duzo napisalam ;p Teraz juz was nie zanudzam i zapraszam na zdjecia:














Thursday, October 26, 2017

#34 Fireflies

Hej. Ten post troche na spontanie bo sesja byla robiona przed chwila xd. Mialam sie uczyc ale nagle zlapala mnie ochota na sesje. Wczesniej wyciagnelam tez swiateczne lampki z kartonu i po prostu musialam je uzyc. W sumie to nie ma sie co rozpisywac wiec zapraszam na zdjecia z ktorych jestem zadowolona :D






















Monday, October 9, 2017

#33 Autumn again

Dzisiaj znowu mam dla was jesienna sesje. Uznalam ze dawno nie robilam zdjec Moe wiec ja zabralam,ostatecznie nie moglam sie powstrzymac i zabralam tez Usagi. Zdjecia mega mi sie podobaja. Przerobilam je na telefonie i mega sie zepsul jakosc ale nadal mi sie podobaja :<
Wtajemniczone osoby na grupkach na fb wiedza ze niedawno kupilam nowa lalke,ale wam pokaze dopiero w Grudniu jak juz bedzie gotowa <3
Tymczasem zapraszam was na zdjecia z ktorych serio jestem zadowolona!