Tuesday, March 14, 2017

#12 Part Two

Hejka!
Dzisiaj dodaje zdjecia o ktorych mowilam w poprzedniej notce. Nie ma sie tutaj zbytnio co rozpisywac.Niektore zdjecia moga sie powtarzac ale po prostu nie potrafilam wybrac. Ostatnio rozmyslalam tez nad tym co bede robic jesli zdecyduje sie jechac do Polski na wakacje(dla nie wiedzacych mieszkam w Anglii) Mieszkam blisko Poznania ale bylam w nim tylko raz kiedy bylam mala, mimo tego chcialabym zorganizowac tam jakies lalkowe spotkanie. Oczywiscie w jakims znanym punkcie bo nie chce sie tam zgubic ;P Narazie tylko chcialabym sie spytac czy ktos bylby zainteresowany takim spotkaniem. Oczywiscie wiecej informacji bedzie pozniej, na poczatku musze sie dowiedziec czy pojade do Polski. Wszystko w swoim czasie. Kolejny post ze zdjeciami z plenera pojawi sie niedlugo ;) O kurde. jednak troche sie rozpisalam :/
No coz,przechodze wreszcie do zdjec:



























4 comments:

  1. Zdjęcia bardzo dobrze zrobione :)
    Zakochałam się w czarnych glankach - możesz zdradzić skąd pochodzą?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupilam je na mimiwoo za jakies $4 . Wysylka jest darmowa ;)

      Delete
  2. Ja bym była chętna na meeta, chyba, że byłby w drugim końcu Polski, ja mieszkam na Pomorzu c: Oczywiście, jeśli nie przeszkadzałby Ci mój wiek, bo dosyć młoda jestem :')

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia *^*
    Przy okazji - nominowałam Cię do Liebster ward - więcej info u mnie :D

    ReplyDelete