Saturday, March 25, 2017

#14 Forest

Hej, to znowu ja!
Dzisiaj mam dla was nowo robione zdjecia ;) Postanowiam wybrac sie z Hope do lasu. Meczylam sie z niektorymi pozami ale jestem zadowolona ze zdjec. Zamowilam juz Charlie chipy a obitsu zamawiam w Piatek. Narazie nie bede jej pokazywac bo biedna siedzi rozkrecona. Pokaze wam ja dopiero po zmianach wiec narazie musicie sie zadowolic sama Hope ;p Dostala juz nowego wiga z ktoreg jestem bardzo zadowolona.
Ostrzegam ze zdjec jest masa i z gory przepraszam ze niektore sie powtarzaja, po prostu nie moglam sie zdecydowac :/































2 comments:

  1. Ojej, to chyba jedna z Twoich najlepszych sesji! ❤

    ReplyDelete
  2. Jakie piękne zdjęcia *-*
    No to się złożyło, ja też w tym tygodniu zamawiam obitsu dla Cinnamon :')
    Zgadzam się z Osaną!

    ReplyDelete