Wednesday, March 8, 2017

#10 Charlie

Hej, co tam u was?
U mnie bardzo dobrze :)
Pomalu na wszystko zbieram pieniadze. Mialam najpierw kupic obitsu,wig i chipy dla Charlie,ale natrafila sie okazja na taniego blond wiga dla Hope,wiec chyba to narazie bedzie priorytetem ;)
Stary wig nie byl zly,niestety wkurza mnie ciagle ukladanie go.Grzywka nie chce wspolpracowac a wlosy nie sa po prostu dobrej jakosci. Dzisiaj chcialam wam pokazac kilka zdjec ktore zrobilam Charlie, Hope na niektore tez sie zalapala. Niestety,nie potrafie wspolpracowac ze stockowym cialkiem,wiec Charlie caly czas jest na stojaku a zdjecia to tylko portrety,mimo tego bardzo mi sie podobaja :)
Charlie zabrala ubrania Hope i jest teraz malym slodziakem,niestety juz nie na dlugo ;P
Mam juz na nia pomysl,i mimo tego ze teraz mi sie bardzo podoba to chce ja zmienic. Kiedy juz wszystko kupie dla mojego malucha,skladam dosc duze zamowienie u http://lalki-wedlug-amatorki.blogspot.co.uk/ . Planuje zrobic Hope i Charlie wlasne garderoby, tak zeby juz nie musialy dzielic ze soba ubran. Za kilka tygodnii bede miec wolne w szkole,wiec chcialabym poswiecic ten czas lalka. Planuje im zrobic diorame,chociaz wiem ze nie bedzie rewelacyjna bo robie cos takiego pierwszy raz ;p
A teraz nie przedluzajac juz,zapraszam na zdjecia:














Do zobaczenia w nastepnym poscie, mam nadzieje ze bedzie niedlugo bo mam juz przygotowana sesje Hope ;w;

1 comment:

  1. Czuję się sławna :D
    Świetne zdjęcia!
    A Charlie i Hope są przesłodkie, aww ♥

    ReplyDelete