Monday, July 17, 2017

#25 Wiecej Moe

Hej
Nie bede klamac,jestem zakochana w Moe wiec jej robie najwiecej zdjec ;p
Mysle tez ze najlepiej mi jej zdjecia wychodza. Nie robilam zadnych nowych zdjec Charlie ale mam okazje. Niedlugo planuje jechac z chlopakiem na wies i moge zabrac jedna lalke wiec tutaj jest pytanie do was:
Kogo mam wziac? Moe czy Charlie?
Odpowiedz na to pytanie smialo piszcie w komentarzu a teraz zapraszam was na zdjecia!
P.S Zmienilam wyglad bloga i teraz zauwazylam ze nie ma ikonki 'czytaj dalej' wiec jesli chciecie zobaczyc reszte posta to musicie kliknac w tytul ;w;





























4 comments:

  1. Hejka ! Zdjęcia świetnie. Co do pytania to Weś Charlie bo z nią dawno posta nie było. Zapraszam do mnie 🙂

    ReplyDelete
  2. Piękna Moe <3 Jeżeli istnieje taka możliwość, najelpiej zabrać obie lalki!

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia! Moe jest wyjątkowa ^^.
    Ja bym brałą dwie lalki, ale skoro możesz tylko jedną, to weź Charlie :). Myślę, że Moe to zrozumie :P.

    ReplyDelete