Tuesday, August 22, 2017

#30 Plants are Friends 1/2

Hejka!
Wracam i mam dla was jeszcze wiecej zdjec Usagi. Tak ja uwielbiam ze musialam jej znowu probic zdjecia. Duzo zdjec jest takich samych bo ciezko mi sie z nia pracuje ale i tak je lubie..
Chcialam ostatnio zamowic dla niej nowy wig,taki zamienny ale nadal sie zastanawiam. Uwielbiam dlugie wigi i boje sie ze spodoba mi sie za bardzo i bede musiala sprzedac ten xD
Dobra juz nie przedluzam,zobaczymy jak to bedzie a teraz zapraszam was na zdjecia. Post bedzie podzielony na dwa bo zrobilam naprawde duzo zdjec.



















1 comment:

  1. Zdjęcia bardzo ładne :). Czekam na drugą część wpisu ;).
    W tym wigu Usagi wygląda oryginalnie, ciekawa jestem jakby wyglądała w długich włosach, ale moim zdaniem lepiej, żeby została w tym wigu ;).
    Ja nie mam cierpliwości do długich włosów u lalek ;).

    ReplyDelete