Sunday, December 3, 2017

#35 Is it Christmas yet?

Hej to ja! 
W koncu mam troche czasu zeby porobic zdjecia i napisac nowy post. U mnie w sumie narazie duzo sie nie zmienilo,ale sie zmieni. Mam dla was kilka nowych informacji wiec zaczynamy:

1.Jakos w tamtym miesiacu mowilam wam o lalce ktora zamowilam,juz dawno jest ze mna a niedawno zamowilam dla niej wiga i obitsu wiec powinna sie tutaj pojawic juz niedlugo.

2.Zawita do mnie kolejna nowa lalka! Nie pokazalam wam jeszcze pierwszej a tu juz za dwa dni bede zamawiac druga :D Z racji ze niedlugo sa moje urodziny i swieta tez sa juz blisko moj chlopak postanowil ze idealnym prezentem bedzie nowa lalka. Bedzie to Byul....sami niedlugo zobaczycie jaka ;)

3. W okresie swiat zawita do mnie 5 lalek od Kamili, w tym moja Pullip Midnight Velvet ktora sprzedalam jej w tamtym roku. Beda ze mna jakos do okresu wakacji ale dla nich zrobie osobny post kiedy juz przyjada,

4. Jak mozecie zauwazyc znowu zmienilam wyglad bloga,za kazdym razem staram sie zeby ladnie wygladal ale czesto mi cos w nim nie pasuje. Teraz jest swiateczny motyw ale zaraz po swietach pewnie i tak to zmienie.

To chyba tyle jesli chodzi o ogloszenia parafialne. 22 Grudnia mam koniec szkoly wiec szykujcie sie na jakas swiateczna historyjke. Wczoraj razem z mama i reszta rodziny ozdobilismy juz cale mieszkanie wiec postanowilam ze wykorzystam male drzewko ktore stoi u mnie na biurku i porobie kilka zdjec. Nie moge sie juz doczekac swiat!
Az sama sie dziwie ze tak duzo napisalam ;p Teraz juz was nie zanudzam i zapraszam na zdjecia:














3 comments:

  1. Super! Aż jestem ciekawa nowych lalek :D.

    ReplyDelete
  2. Halo! Chwila! Powoli z tymi nowościami haha :D Śliczne zdjęcia <3 Stęskniłam się bardzo za Moe i Usagi :D Mimo że poprzedni post był w sumie w całości poświęcony Charlie to jej mi tutaj brakuje ;^; Yeey wszyscy czekają kurczę na nowe lalki, a ja na razie spokój hehe, dopiero po nowym roku :D Jestem bardzo ciekawa kto do Ciebie zawita ^^ Fajnie że u Ciebie już przystrojone wszystko, u mnie znowu pewnie na ostatnią chwilę jak zwykle ;^; Masz domyślnego chłopaka :D hehe ^^ Fajnie, że wspiera Cię w hobby, mój tego nie robił .-. Mam nadzieję, ze przed świętami jeszcze coś skrobniesz, ale jeśli nie, to wesołych Świąt! <3 Życzę Ci razem ze wszystkimi moimi Diabełkami <3

    ReplyDelete
  3. Jeju, ta pullipka jest cudowna! Przypomina mi Harrego Pottera. :D

    ReplyDelete