Friday, January 5, 2018

#39 Gamer

Hej. 
Kolejny post tak szybko? Az do mnie nie podobne
Dzisiaj mam dla was historyjke z Moe w roli glownej. Zdjecia robilam jak juz bylo ciemno wiec nie sa najlepsze,ale mialam ochote na taka luzna sesje.Zapraszam ;3


Ja: Gram w simsy. A Tobie co? Czego dusza pragnie?



Ja: Masz duzo mozliwosci wiec nie marudz


Ja: To po co tu przychodzilas...


*1 Hour Later*


Ja: DOBRA TUTAJ JUZ KONCZY SIE ZABAWA DLA DZIECI


Ja:Nie musisz,i tak juz wiecej w nia nie zagrasz..







4 comments:

  1. Łoo, ale super ^^ Kocham fotostory, a dal wygląda świetnie :^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje i mysle ze uda mi sie porobic wiecej historyjek,chociaz nie jestem w tym za bardzo dobra ;p

      Delete
  2. Replies
    1. Czasami moze byc troche uciazliwe,szczegolnie jak ciekawska Moe dobierze mi sie do komputera ;D

      Delete