Thursday, August 16, 2018

#62 Best Friends

Hej,pomimo tego ze caly czas mam wene na robienie zdjec,jestem zbyt leniwa zeby je przerobic i gdziekolwiek dodac. Mam jeszcze jedna zalegla sesje ktora planuje dodac,ale najpierw musze przerobic zdjecia. Co nowego wydarzylo sie od poprzedniego wpisu? Przyszly chipy dla Zoe,Grell,Kimberly i Charlie wiec 4 moje dziewczyny maja nowe spojrzenia. Wymienilam w koncu rudego wiga Grell ktorego mialam juz serdecznie dosc i w zamian idzie do mnie sliczny brazowy wig. Mam nadzieje ze bedzie jej pasowal :D 
Jesli chodzi o lalkowe wydatki to planuje jeszcze kupic nowego wiga dla Charlie i ubranka dla Grell i chyba to tyle jesli chodzi o lalkowe wydatki na ten czas.
Ostatnio moje sesje byly tez reklama cudownych ubranek od Amelki wiec jeszcze przez 3 kolejne sesje bedziecie mogli podziwiac jej dziela! Kimberly w koncu dostala ubranka ktore pasuja do jej stylu wiec jestem szczesliwa. To chyba tyle jesli chodzi o nowosci w moim lalkowym swiecie i gdy kupie juz nowe wigi postaram sie zrobic nowe grupowe zdjecie bo troche sie zmienilo od tamtego czasu,a teraz juz nie przydluzajac zapraszam do zdjec:


































4 comments:

  1. Sesja plenerowa bardzo udana. Fajne mają ciuszki. :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładne ubranka, najbardziej podoba mi się wersja z sukieneczką w czarno - szarą kratkę :-)

    ReplyDelete