Tuesday, April 10, 2018

#54 Winter..again?

Tak jak mowilam w poprzednim wpisie mam przygotowana kolejna sesje na sniegu. Kilka dni temu wyszlam na dwor z Flo i Grell ale efekty sesji nie zbyt mnie zadowolily,ale i tak wstawie kilka najlepszych zdjec. Postanowilam tez wyjsc z Moe i Zoe.Dlugo zbieralam sie zeby wyjsc bo jakos odechcialo mi sie robic sesje i len mnie zlapal. Ostatecznie wyszlam z domu okolo 17 kiedy slonce juz zachodzilo. Jednak ciesze sie ze wyszlam dopiero o tej godzinie bo slonce mialo sliczny pomaranczowy kolor ktory zalapal sie na niektore zdjecia. Z sesji jestem mega zadowolona i mysle ze wam tez bedzie sie podobac,zapraszam:







A teraz juz te lepsze zdjecia 




































6 comments:

  1. A u mnie jest już lato... Tęsknię za śniegiem. Rzeczywiście piękne jest to światło na drugiej sesji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje,mam nadzieje ze u mnie niedlugo tez w koncu bedzie cieplo :D

      Delete
  2. Haha, niezła ta nieudana sesja. :D Piękne zdjęcia, kolory wyszły doskonale w tym ciepłym świetle - fajne połączenie z zimą i śniegiem. :)
    Bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  3. Ehh. Jak mi brakuje tej zimowej pogody :c
    A panienki masz cudowne. Wszystkie razem i każdą z osobna ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje,Ty tez masz przeurocze lalki. Teraz juz snieg stopnial i mamy ladne sloneczko

      Delete