Saturday, April 14, 2018

#55 Adventures

Hej! To znowu ja.
 Snieg juz stopnial,wyszlo slonce i w koncu mamy jakas ladna pogode. Oczywiscie wlasnie wtedy ja musze byc chora i calymi dniami lezec w lozku..ehh..
Pomimo tego w jeden dzien udalo mi sie wyjsc bo poczulam sie lepiej i wraz z moim chlopakiem przeszlismy sie 5km do innego miasta. Bylo tam naprawde pieknie,duzo zieleni i drzew. W jednym momencie zobaczylismy nawet pole, a male miasteczko bardzo przypominalo Polska wies ;p Oczywiscie zabralam ze soba Cynamonka bo to moja ukochana podrozniczka i najchetniej tylko jej robilabym zdjecia.
To chyba tyle jesli chodzi o moje gadanie i zapraszam juz na zdjecia:



















W srodku lasu znalezlismy jakis stary motor a Moe musiala miec na nim zdjecie









4 comments:

  1. Jest taka urocza... Jej oczy są niesamowite.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje,az sie dziwie ze to zwykle animal eyes ;p

      Delete
  2. Śliczna i słodka. :) Zdjęcia bardzo mi się podobają. Super sesja plenerowa.

    Dużo zdrowia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki,bardzo podobaja mi sie sesje w takich klimatach ;D

      Delete