Saturday, April 21, 2018

#56 Przerwa

Hej,
U mnie pogoda sie juz polepszyla i jest mega cieplo. Dzisiaj mam dla was sesje Charlie bo ubralam jej wiga Grell i uznalam ze jej pasuje. Jedyne zmiany jakie nastapily u moich lalek to to ze zmienilam chipy Grell. To byla jakas masakra i myslalam ze juz nie dam rady. Myslalam tez zeby kupic jej nowy wig ale to pewnie dopiero na wakacje. Ogolnie to niedlugo zaczynaja mi sie egzamiy i nie bede miala czasu na lalki do konca czerwca wiec mam jeszcze zalegle 2 sesje a pozniej chyba zrobie sobie krotka przerwe od blogowania,stad tez ten tytul ale wroce od razu po egzaminach!
To juz chyba tyle jesli chodzi o mnie wiec teraz wstawie zdjecia:



















7 comments:

  1. Przeuroczy Rudasek. Ogromnie podoba mi się w takiej odsłonie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje!! Mi tez się podoba ale czasami idzie szału dostać z tym wigiem..

      Delete
  2. Ale jej słodziutko w tych włoskach ♥

    ReplyDelete
  3. Ten wig naprawdę jej pasuje! Piękne zdjęcia, idealnie oddają wiosenny klimat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zastanawiam sie czy jej go nie zostawic na stale :D

      Delete
    2. Możesz zostawić, widziałam na ig że Grell do twarzy we włoskach Charlie

      Delete