Sunday, June 17, 2018

#60 Kimberly

Dzien po napisaniu ostatniego posta przyszla do mnie nowa lalka. Nie spodziewalam sie ze przyjdzie po 4 dniach ale jest juz ze mna a ja jestem totalnie zakochana. Jedyny minus jest taki ze ma kompletnie inny styl niz moje inne lalki wiec nie ma za duzo ubranek,ale to sie niedlugo zmieni :D
Powitajcie Kimberly,czyli Dal Ciel. Od zawsze mialam mieszane uczucia co do tego modelu. Raz mi sie podobala i byla na mojej wishliscie a kilka minut pozniej nie podobala mi sie w ogole. Odkad mam ja przy sobie to uwazam ze to naprawde swietny model i zdjecia nie potrafia tego oddac. Kiedy do mnie przyszla jej wig byl troche krzywy wiec postanowilam go obciac i jest swietny..jakosc jest cudowna tak samo jak kolor. Jedyne co moge powiedziec to to ze po prostu zakochalam sie w tej lalce. Jeszcze raz dziekuje Poli i zapraszam na jej bloga bo Flo juz do niej dotarla!!
Teraz zapraszam juz na zdjecia:









Tutaj juz z podcietym wigiem:











4 comments:

  1. Szczerze mówiąc, podoba mi się tu bardziej niż u Poli. To pewnie sprawa podcięcia wiga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje <3 Mi tez o wiele bardziej podoba sie w krotkim wigu ;w;

      Delete
  2. Bardzo fajny styl :-) Kiedyś miałam fazę na podobny styl, teraz mi się to zmieniła, ale u kogoś, albo u lalek bardzo mi się podoba ;-)

    ReplyDelete