Saturday, December 31, 2016

#6 Choices

Hej,to znowu ja :)
Ten post bedzie juz ostatnim w roku 2016,i chcialabym wam zyczyc szczescia w nowym roku,duzo lalek,pieniadzy i czego tam jeszcze chcecie.Wiem ze te zyczenia sa troche oklepane ale jakos nie jestem dobra w wymyslaniu zyczen ;p
Teraz przechodze juz do zdjec,zrobilam je kilka dni temu ale postanowilam dodac dopiero dzisiaj zeby jeszcze jakas sesja byla na koniec roku ;)
A co do tytulu posta,jesli jestescie ciekawi to po zobaczeniu zdjec przeczytajcie to co jest na dole :)














A teraz troche sie rozpisze ;p
Ostatnio mam maly dylemat,poniewaz znalazlam 2 moje wymarzone lalki w bardzo dobrej cenie i nie wiem ktora wybrac.A mianowicie jest do Dal Cinnamoroll i  Dal Chenille du Jardnin.
Nie mialabym takiego dylematu gdyby nie to ze Cynamonek przyjdzie tylko z jej wigiem i mala sukieneczka,a gasieniczka bedzie nowa,nie wyciagana z pudelka.Za Cynamonka wyszloby mnie troche taniej i jest to tez bardzo rzadki model bo juz jej nie produkuja,ale tak taniej Chenille du Jardin tez nie znajde,a gdybym sprzedala jej stock to moglabym odzyskac troche pieniadzy.Wiec przychodze do was z pytaniem.Ktora lalke wy byscie wybrali?
Z gory dziekuje za wszystkie komentarze i do zobaczenia w nowym roku :)

1 comment:

  1. Przepiękną masz Dalkę, jest taka niewinna i delikatna!
    Co do nowej lalki ostawiłaby na cinnamoroll, stock gasieniczki może się nie sprzedać tak szybko, a moze kiedyś trafisz na gołą i tańszą :)

    ReplyDelete