Thursday, December 29, 2016

#5 Home,sweet home

Hej,
dzisiaj mam dla was sesje w domu,poniewaz na dworze bylo zimno i nie za bardzo chcialo mi sie wychodzic :P
Powiem tez o jednej rzeczy,a mianowicie a otym ze sprzedaje Chloe.Opowiem o tym pozniej,nie bede przynudzac na samym poczatku posta,wiec macie najpierw zdjecia:














A co do Chloe...sprzedaje ja.Jutro bede ja wysylac do nowej wlascicielki.Wiem ze bardzo bede tego zalowac,bo podoba mi sie,utworzylam jej juz charakter i uszylam dla niej ciuszki.Jednak za bardzo sie do niej nie przywiazalam.Chloe pojawila sie na tym blogu dwa razy,a mam ja juz ponad miesiac.Nie dogadywalysmy sie za dobrze i mialam problemy z robieniem jej zdjec.Chloe kupilam tez troche pod impulsem,poniewaz byla tania a po sprzedaniu Kiyoko,jakos znowu zachcialo mi sie kolejnej Pullip,teraz juz wiem ze raczej pozostane przy Dalach,a Pullip kupie kiedy naprawde spodoba mi sie jakis model.Kiedy pierwszy raz zobaczylam Chloe to sie zakochalam,ale po jakims czasie ta milosc zaczela wygasac.Hope mam juz ponad 4 miesiace,nadal mnie cieszy i mam ochote robic jej zdjecia,ale z Chloe jet inaczej.Nie chcialam tez zeby siedziala bezczynnie na szafie i czekala na lepsze czasy,a nagla potrzeba pieniadzy tez za bardzo nie pomogla,dlatego wiec postanowilam ja sprzedac.Chloe czeka juz w kartonie.Mysle ze nowa wlascielka sprawi ze ta lalka otrzyma milosc na jaka zasluguje.Mianowicie Chloe znajduje sie u http://mcilaworld.blogspot.co.uk/ jest to bardzo mila osoba wiec ciesze sie ze moja lalka mogla u niej zamieszkac ;)

Koniec juz ogloszen parafialnych,do nastepnego wpisu ;p

3 comments:

  1. Jejku Twoja dalka jest przeurocza^^ Podobają mi się te małe warkoczyki :D
    Szkoda, że sprzedałaś Midnight Velvet, będę czekać aż jej nowa właścicielka założy bloga :)

    ReplyDelete
  2. hope jest naprawdę urocza, bardzo podoba mi się ten model <3 zdjęcia są naprawdę ładne, widać, że zaprzyjaźniłaś się z nowym aparatem :) swoją drogą zdradzisz, jaki masz aparat, bo robi naprawdę fajne zdjęcia nocą z tego co widziałam w poprzednim wpisie? :D mam nadzieję, że chloe będzie miała dobrze u nowej właścicielki :)

    ReplyDelete