Friday, February 16, 2018

#44 Moe in Wonderland

Hej!
Kolejny post dodalam tak szybko bo mam teraz ferie. Byla ladna pogoda a wtedy od razu chce mi sie robic zdjecia. Wyszlam z Moe na dwor ale niestety byl za duzy wiatr i caly czas spadala,postanowilam wiec isc na moj ogrod i zdjecia bardzo mi sie podobaja!Kojarzy mi sie z taka Alicja w krainie czarow. Trudno mi bylo wybrac tylko kilka i spedzilam przynajmniej godzine na obrabianiu ich zeby dopiero pozniej dojsc do wniosku ze jakies zdjecie mi sie nie podoba...
Mysle ze Moe podoba wam sie w takiej cukrowej wersji tak bardzo jak mi a teraz przygotujcie sie na naprawde duzo zdjec!



To jedno z moich ulubionych <3
















W tym momencie Moe spadala



aaaa <3333







M:Dlugo jeszcze bedziesz mi robic te zdjecia? Ja chce juz do domu!







To zdjecie tez jest przepiekne.. 



Do nastepnego wpisu!

2 comments:

  1. Mega zdjęcia! Moe jest prześliczna <3 Szkoda, że u mnie nie ma jeszcze ładnej pogody. Może też bym zrobiła wreszcie jakieś zdjęcia :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje i z niecierpliwoscia bede czekac na nowe zdjecia ;w;
      Chetnie zobaczylabym Chloe lub Eweline!

      Delete