Saturday, February 24, 2018

#45 Forest

Hej hej, znowu wracam do was tak szybko i nie mam pojecia co sie ze mna dzieje :D
Obserwatorow mam tylko pieciu a wyswietlenia na postach co chwile mi spadaja a mimo tego ja mam coraz wieksza ochote do lalkowania. Moj tata kilka dni temu powiadomil mnie ze uda mu sie kupic jakas lalke wiec niedlugo nowa lokatorka przybedzie do mojej gromadki,wtedy bede miala juz 6 lalek!!
Kiedy zaczelam lalkowac nigdy nie pomyslalabym ze bede miala tak duzo lalek,a juz tym bardziej takich drogich ;w;
Obitsu dla Flo jest juz zamowione i powinno przyjsc do nas jakos na poczatku Marca. Z wigiem mam narazie maly problem bo znalazlam dwa perfekcyjne ale kolor jaki chce niestety nie jest chwilowo dostepny wiec musze czekac...No i niedlugo musze znowu zamowic kolejne obitsu i wiga,a przeciez biedna Grell miala w konu dostac ubranka. To hobby wykancza mnie finansowo,powaznie.

A teraz przechodzac juz do dzisiejszych zdjec,pomimo tego ze Grell miala byc jedyna moja 'mroczna' lalka i miala byc buntowniczka, postanowilam zalozyc jej stock kochanej Flo i totalnie sie zakochalam! Do teraz siedzi na moim biurku w tym stocku a ja czuje sie jakbym odebrala jej charakter ;p
No coz,kiedy tylko w koncu zamowie ubranka obiecuje ze zobaczycie ja w ciemniejszym obliczu, a teraz juz pokazuje wam zdjecia z ktorych jestem mega zadowolona:




Kocham to zdjecie


























to zdjecie tez bardzo lubie!

a sekunde po zrobieniu tego spadl do tylu





A TO JEST NAJLEPSZE ZDJECIE GRELL JAKIE DO TEJ PORY ZROBILAM






te czarne powieki naprawde do niej pasuja






Nastepny wpis mam juz dla was przygotowany,beda to zdjecia Flo. A po tym poscie mam nadzieje ze przyjdzie do mnie kolejna lalka wiec szykujcie sie na unboxing ;>
Wolicie jakas historyjke czy normalne zdjecia?

4 comments:

  1. Mogę przyznać, że to jedne z najlepszych zdjęć Grell jakie w życiu widziałam. Świetnie wyszły, serio. Ogólnie wszystkie Twoje lalki bardzo mi się podobają i to, jak je ubierasz a więc nie mogę doczekać się kolejnej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. AAA naprawdę mi miło! To dużo dla mnie znaczy ze komuś się podobaja moje lalki i dziękuje <3

      Delete
  2. Achh prześliczna jest <3
    Jaki masz aparat, jeśli mogę zapytać?

    ReplyDelete