Monday, March 26, 2018

#51 Fairy Lights

Hej,od razu mowie ze tych zdjec ani troche nie przerabialam i fioletowy efekt uzyskalam przez swiateczne lampki :D
W koncu dotarl wig dla Flo i kiedy juz myslalam ze sie z nia jednak nie dogadam,zalozylam jej wiga i sie zakochalam,skromnie mowiac jest perfekcyjna...
Nie wiem w sumie co mnie naszlo na zdjecia z lampkami ale postanowilam je wyciagnac. Teraz moimi najbardziej faworyzowanymi lalkami sa Moe,Zoe i Flo wiec szykujcie sie na kilka sesji z nimi :p Uznalam tez ze przez pewien czas nie bede kupowac nowej lalki(pomimo tego ze jedna aukcja na ebayu mega kusi..) i postaram sie dopiescic te co mam. W sumie to jedyne czego mi brakuje to jakis ubran dla Grell bo moje foszki to maja ich az za duzo, tak wiec niedlugo bede skladac zamowienie na 6 sukienek. Na poczatku chcialam 8 ale to jednak za bardzo zaboli moj portwel wiec wszystko w swoim czasie. W Maju zaczynaja mi sie tez egzaminy wiec wtedy moge byc mniej aktywna bo chce je dobrze zdac i byc przygotowana wiec narazie staram sie dodawac jak najwiecej postow.
Mysle ze to juz tyle ogloszen parafialnych i moge w koncu wam pokazac zdjecia:























To zdjecie bardzo lubie <3













8 comments:

  1. Nie jestem fanką tego modelu, ale na twoich zdjęciach Flo wygląda naprawdę urzekająco.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje! <3 Tez na poczatku nie bylam do niej przekonana ale jednak w slodkich ubrankach mnie urzekla..

      Delete
  2. Piękne :D. Wygląda jakby się delikatnie uśmiechała :D.

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia. Lalka i światełka - boskie. *o* :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje,ciesze sie ze zdjecia Ci sie podobaja :D

      Delete
  4. Prześliczne zdjęcia, lampki stworzyły uroczą atmosferę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje,uwielbiam robic zdjecie przy lampkach

      Delete