Sunday, April 1, 2018

#52 Chick

Zamiast wielkanocnej sesji mam dla was normalna. Mialam juz plan na wszystko,nawet kupilam kurczaczki ale brat postanowil je sobie zabrac i zepsuc a ja ostatecznie nie mialam czasu na zrobienie tej sesji,wiec musicie sie zadowolic sesja Flo ktora robilam jakies 2 tygodnie temu.
Wtedy w  koncu zrobilo sie troche cieplo i pogoda tez dopisywala wiec uznalam ze wybiore sie z Flo na spacer. Ostatnio bardzo ja faworyzuje :D Nie zrobilam za duzo zdjec bo szybko zrobilo sie ciemno ale bardzo je lubie,podoba mi sie ich klimat.

Wesolych Swiat i mam nadzieje ze chociaz taki kurczak wam wystarczy!





















4 comments:

  1. Piękne zdjęcia. Najbardziej podobają mi się te, gdzie siedzi na trawie. :)

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia są cudowne, Flo wyszła na nich świetnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To chyba jedna z moich ulubionych sesji,dziękuje ^^

      Delete