Saturday, April 7, 2018

#53 New Clothes

Dzisiaj pisze szybki post zeby pokazac ubranka ktore przyszly do mnie od Amelki. Jest to dopiero polowa zamowienia a ja juz jestem totalnie zakochana :D W koncu moje lalki maja jakies sweterki i spodnie wiec nie zamarzna. Dzisiaj znowu spadł u mnie snieg i znowu nie poszlam do szkoly(w sumie to zawrocilam w polowie drogi) tak wiec caly dzien przesedzialam w domu i mialam czas zeby wszystkim sie nacieszyc. Dzisiaj bylo w miare cieplo i po poludniu bylo duzo slonca wiec polowa sniegu juz stopniala,a ja robilam juz 2 sesje na sniegu i z zadnej nie bylam zadowolona i uznalam ze sprobuje ostatni raz. Zdjecia wyszly cudownie a efekty i kto poszedl ze mna na ta sesje zobaczycvie w kolejnym wpisie. Teraz zapraszam na ogladanie przeslodkich ubranek!


Najmlodsza lalka na poczatek




A najstarsza na koniec

7 comments:

  1. Rzeczywiście są przesłodkie

    ReplyDelete
  2. Prześliczne ubranka, panienki prezentują się wspaniale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje,jestem totalnie zakochana w tych ubrankach

      Delete
  3. Śliczne ubranka, dziewczyny mają powody do zadowolenia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sliczne ubranka to dzielo Amelki,ja i dziewczyny nie mozemy sie doczekac reszty zamowienia

      Delete
  4. Te ubranka sę naprawdę super! Dziewczyny zadowolone, że garderoba im się powiększyła :D.

    ReplyDelete