Saturday, May 5, 2018

#58 Goodbye

Czesc wszystkim!
To juz chyba ostatnia sesja az do wakacji,a ja nadal nie mam pojecia kiedy wroce. Ostatni egzamin mam 20 Czerwa a studniowke 28 Czerwca. Na caly Lipiec planuje jechac na wakacje do Polski gdzie nie bede miala internetu. Na pewno bede tam robic duzo sesji,no i prawdopodobnie dojdzie do meeta z Monika <3 Tak wiec prawdopodobnie odezwe sie do was dopiero w Sierpniu a na ig bede wstawiac jakies zalegle sesje. Mam nadzieje ze za duzo mnie nie ominie w lalkowym towarzystwie przez te 3 miesiace,chociaz w sumie i tak pewnie bede przegladac wasze blogi.. no i na porzegnanie zostawiam wam ta piekna wiosenna sesje ktora udalo mi sie zrobic Zoe w moim ogrodku. Mozecie mi tez pisac w komentarzach które lalki powinnam zabrac ze soba na wakacje bo chce ograniczyc sie do 4. Myslalam nad Moe,Charlie,Zoe i Flo napiszcie mi jesli macie jakies inne propozycje.
Teraz juz zapraszam was na sesje i do zobaczenia <3



























3 comments: