Monday, June 11, 2018

#59 Welcome back

Hej!
Po miesiacu w koncu sie do was odzywam. Zostal mi jeszcze tylko tydzien egzaminow i koniec szkoly,w koncu..
Z racji z tego ze dzisiaj byla sliczna pogoda a ja akurat mialam chwile wolnego od nauki postanowilam wyjsc na ogrodek z Moe i porobic jej zdjecia,ahh jak mi tego brakowalo. Co do zmian, Flo juz ze mna nie ma i w tym momencie pewnie wyladowala juz w Polsce,bedziecie mogli ja odwiedzac na blogu Poli. Do mnie tez przyjedzie nowa panna ale zobaczycie o kim mowa za kilka dni,chociaz wiekszosc osob i tak juz pewnie wie..cii..
Zapraszam was teraz na zdjecia z ktorych jestem mega zadowolona,az sie zdziwilam ze po miesiecznej przerwie bede potrafila robic ladne zdjecia.
Na pierwszy ogien ida zdjecia Sue ktore zrobilam miesiac temu kiedy bylam w ogromnym parku z rodzicami i bratem




A teraz juz zdjecia Moe z dzisiaj:
























I kilka bonusow:







6 comments: